Friday, February 20, 2009

tiba-tiba kepala ni cam panas je

aku bangun sangat lewat hari ni disebabkan tido sangat lewat pagi tadi. fajar sadiq da keluar barulah aku dpt menutup mata diiringi lagu2 metalcore dan screamo. agak lama la aku xdengar lagu2 sedemikian kerana sebelum ini influence britpop telah menguasai diri. metalcore dan screamo adalah influence pertama aku sejak mula2 aku mengenal apa itu muzik. mungkin influence muzik aku dipengaruhi oleh persekitaran.

ditemani rokok yang setia mendampingi dan x banyak hal yang membuatkan aku pening kepala, aku menyusun, men-download, meng-edit lagu2 seperti bullet for my valentine, a static lullaby, alexisonfire, alkaline trio, atreyu, avenged sevenfold, billy talent, finch, funeral for a friend, love me butch, matchbook romance, the used, trivium, mineral, rise against, saosin, silverstein, underoath, etcetera..wahhh.sikitnya..dulu folder muzik lagu aku penuh dengan lagu2 sedemikian. dan selepas tu aku menjadi sangat rebel dan berhati keras. hahahahahaha. aku kembali teruja mendengar muzik2 bergenre ini kerana dah xde orang mendengar lagu2 ini. aku x suke dgr lagu yang ramai orang dengar sebab dah x rare.hahahaha. sgt weirdo.

dan mungkin hari ini aku xnk berkomunikasi dengan sape2 kerana aku sangat bengang. takat didih darah dah meningkat-ningkat. ingat bagus sangat ke. lantakla aku nk watpe pn. bukannye aku ajak ko join skali. marah dan sangat marah. aihhhh..marahnyelah. tapi susa untuk aku memperlihatkan kemarahan tersebut kerana ingin menjaga hati. adakah penting? kerana hati aku siapa nak jaga? bullcrap! manusia dilahirkan dengan hati dan perasaan.

jadi untuk melepaskan amarah tersebutlah aku membiarkan kepala aku dipenuhi dengan drumbeat+guitar riff+vocal keras+irama melodic sambil sing along. dapatlah aku mencarut sebarang dua.harharharhar

nota tepi:
1. kepada cik bibah : nama family jgn di-reveal.sila edit semula.
2. kepada cik bibah juga : saya ni gamerz. hobi saya main game. skill saya pada game. saya bukan tentera yang sebenar. jadi tidak perlulah anda meng-compare pengalaman tentera anda dengan skill game saya.

peace.no love.

yang benar,
lipgloss and letdown

8 comments:

  1. kesimpulan entry ni:

    mangse kemarahan--->saye

    ReplyDelete
  2. reply kepada nota tepi:

    1.kat mane plak name family tu?

    2.kalau la tentera boleh berambut pjg kan....

    ReplyDelete
  3. respon kepada saya bibah:

    kenapa anda terasa? oh ya..kalau mkn cili terasa pedasnye. tapi mungkin bukan anda. mungkin laaaa..

    ReplyDelete
  4. hadoi..ni lagi satu..pasni sila tukar tajuk blog kepada"kisah si hitam"..heheeh..leh2 ar..skang dah ade blog..wah, sume perang pon dlm blog..?

    ReplyDelete
  5. betul2.tuka tajuk blog ni..i setuju!!!

    ReplyDelete
  6. sukati ah aku nk ltak ape
    kisah si hitam ke si putih ke si pepel ke si coklat ke siamang gagap ke
    ade aku kesah?
    ade aku mintak duit kt ko?
    ade panther si kucing bravia tu nangis berguling2?
    ade? ade?
    oleh itu, dengan biadabnye aku berkate, gimam!

    ReplyDelete
  7. hahaah..gile siut..kata dua minggu dari sekarang baru nak rebel! wakakaak..hadoi...(ye betul, aku dan panther sedang terguling2..tapi gelak ar)hahahahah....weh ade tau ko mintak duit aku!!wakakaakak...heh, pepehal aku dah ade sikit proposal untuk tambah dana beli kombi!!! yes2!! tunggu si husen tue kutuk tuw approve je..!

    ReplyDelete