Friday, March 13, 2009

aku x suka!!!!

aku x suka!!! aku x suka!!! aku x suka!!!
ade ker diorang bole plak same kan aku ngan sorang pelakon nie..........
aku dah r x suka ngan pelakon nie, dah berlakon citer2 jiwang, poyo, x berkarisma, gedik, pongeh dan berbagai2 lagi....kira suma yg buruk r ade kt die senang citer.......
pastu bole lak diorang same kan aku ngan die....
arrrrrggghhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! aku btol2 menyampah!! kenape suma nie harus terjadi kepada ku??? kepada si itam ko ingat ko sorang jer bole emo.....aku pun bole r wei.....x puas ati kiter rumble r rebut gelaran abg emo....ade bran x???
then bole lak tadi ade mamat nie(1700) hahahaha.....die same kan aku ngan pelakon yg aku xsuka 2....
nak promote barang 2 promote jela xpyh r nak sibuk2 same kan aku ngan die.....
kan dah x pasal2 kena f**k ngan aku......2 lah die kan dah kena hahahaha......
ingin aku tegas disini bahawasanya gua lan_ciew (bukan nama sebenar) aku x suka dipanggil atau dikaitkan mahupun disama kan ngan pelakon yg aku btol2 f**k giler2 2!!!!
kepada pelakon 2 plak ko x payah r perasan yg rupa ko same ngan aku.......


bak kate amy search yg berbunyi " aku tetap aku"

3 comments:

  1. aku tau da sape PELAKON tu.hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaah..lek ar lan..chill babe!! hahaha..owh mungkinkah rupe kamu seiras zack zaidi?? atau awal ashaari? hahahah

    ReplyDelete